Direktlänk till inlägg 26 april 2013

Besvikelsen lyser om mig som en neonskylt utanför en stripklubb i vegas

Av whitershadeofpale - 26 april 2013 14:05

Jag fyller år på söndag. Inget särskilt, ojämnt som tusan, 33. Men det är viktigt med födelsedagar för mig. Jag jag kan ha ångest över att bli ensam i veckor innan samtidigt som jag ser fram emot dagen. Som ett barn men lite mer.
Årsdagar, mycket viktigt. Min och kärlekens årsdag var han magsjuk och bara en skugga av sig själv. Men vi var tillsammans, ingen wow-dag men tillsammans. Helt ok och man kan inte hjälpa att man är sjuk.

Nu fyller jag då år, han är hos sig med febrig son och kommer förmodligen inte hit. Klart jag fattar att han kanske inte vill åka 14mil för att jag fyller år. Men jag blir så jävla ledsen och besviken. Kompisar är bortresta och det får dom ju vara såklart! Skitkul grejer gör dom dessutom! Några har inte svarat på sms vilket är underligt och idag hade en annan bara glömt bort mig. Jag känner mig som ett barn. Ett ledset och besviket barn. Och jag har inget som helst jävla tålamod och vill be alla fara åt helvete! Och jag ser fortfarande ut som en dragqueen, men utan smink.

 
 
Annie

Annie

26 april 2013 14:17

Klart du får känna dig besviken, det skulle nog jag göra oxå !
jag tycker nog att sånt är viktigt även fast jag är 30 plus ;-)
Grattis i förskott ! hoppas din dag blir bra i slutet ändå ;-)
bra månad att fylla år .. jag fyllde i söndags ;-)

http://cupcakes-ochannat.bloggplatsen.se

whitershadeofpale

17 maj 2013 21:31

Tack! :-) grattis i efterskott!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av whitershadeofpale - 12 augusti 2013 01:51

Sommaren är över. Det ljuva livet utan en massa hej då,med den. Ligger ensam i min säng ont i handen foten magen och höger sida av huvet. Ledsen. Försöker komma på HUR jag ska fixa det. Hur i hela helvetet ska jag orka en vinter till ensam? Hur ska...

Av whitershadeofpale - 8 juli 2013 12:57


Upptrappning av concerta är ett helvete. Mår så jävla illa varje gång och det sitter i nån vecka. Det är hemskt och jag hoppas det är värt det. Verkligen. I övrigt 3 arbetspass kvar till semester!! Huset nästan målat. Gott om pengar är set ont om...

Av whitershadeofpale - 29 juni 2013 08:48

Men ibland händer det andra saker och ibland inga saker alls. Jag mår fortfarande illa av medicinen. Fått ökad dos till dubbla i en vecka nu och om dn vecka till 54mg. Läkaren och hela processen här är under all kritik. Tyvärr. Herr häst har ...

Av whitershadeofpale - 18 juni 2013 08:57

Blä somnar med huvudvärk, vaknar med huvudvärk. Och det beror inte på medicinen eftersom det var där innan medicinen kom. Det är så jäkla tröttsamt. Och så illamåendet. Och tusen och åter tusen funderingar. Men idag kommer barnen och jag ska jobb...

Av whitershadeofpale - 17 juni 2013 10:21

Mår fortfarande så jäkla illa av medicinen. Huvudvärken sedan en tid är kvar. Vanligtvis brukar den vara bättre när jag trivs. Men om jag vantrivs så säger kroppen ifrån till slut. Tyvärr. Som när jag i min ungdom jobbade på ett telemarketing företag...

Presentation


Jag skriver om mig och de mina. Inte så unikt i sig absolut inte men jag är ju just det, unik!
Skriver om att få ADHD diagnos som vuxen, om att vara mamma, kärlek, djuren, träning tankar och funderingar. Ibland mycket ibland lite.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards