Alla inlägg under september 2012

Av whitershadeofpale - 14 september 2012 08:59

3 mil på cykel igår, stallet tur å retur. Hoppas jag hinner cykla 10 mil till innan snö å jäkelskap kommer!

Av whitershadeofpale - 12 september 2012 17:01

Jag är så sjukt jävla less på att vara så jävla fet. O jag tränar å jag äter bra mat men ibland när ingen ser då jävlar!! I smyg. Så jävla kass. Det är sockerberoende. Inget annat än rent jävla beroende och missbruk. Det är så jag mår illa och skäms.

Skriver hon i bilen mellan gym och stall och det enda som bevisar dagens tryckande av inte mindre än två wienerbröd är några envisa smulor i bilen och den tunga känslan av skam.

Av whitershadeofpale - 3 september 2012 11:55

Efter en underbar helg, hela unghögen älskling å hundar slapp pill i naveln och småbråk ungar emellan är det återigen dags för saknad. Långdistans suger satan. Jag vill ju leva med mannen i mitt liv för bövelen. Men med skolbarn på halvtid för oss båda är det svårt. Hur har andra gjort? Hur gör man? Flytta, bo kvar, mötas på halva å köra massa bil? HUR? Alla ska ju må bra både vuxna och barn.

Presentation


Jag skriver om mig och de mina. Inte så unikt i sig absolut inte men jag är ju just det, unik!
Skriver om att få ADHD diagnos som vuxen, om att vara mamma, kärlek, djuren, träning tankar och funderingar. Ibland mycket ibland lite.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards