Direktlänk till inlägg 18 juni 2013

Huvudsaken

Av whitershadeofpale - 18 juni 2013 08:57

Blä somnar med huvudvärk, vaknar med huvudvärk. Och det beror inte på medicinen eftersom det var där innan medicinen kom.

Det är så jäkla tröttsamt. Och så illamåendet. Och tusen och åter tusen funderingar. Men idag kommer barnen och jag ska jobba lite innan dess.

Önskar er alla en bra dag! Utan huvudvärk eller för mycket huvudbry själv ska jag försöka bli av med lite på hästryggen först.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av whitershadeofpale - 12 augusti 2013 01:51

Sommaren är över. Det ljuva livet utan en massa hej då,med den. Ligger ensam i min säng ont i handen foten magen och höger sida av huvet. Ledsen. Försöker komma på HUR jag ska fixa det. Hur i hela helvetet ska jag orka en vinter till ensam? Hur ska...

Av whitershadeofpale - 8 juli 2013 12:57


Upptrappning av concerta är ett helvete. Mår så jävla illa varje gång och det sitter i nån vecka. Det är hemskt och jag hoppas det är värt det. Verkligen. I övrigt 3 arbetspass kvar till semester!! Huset nästan målat. Gott om pengar är set ont om...

Av whitershadeofpale - 29 juni 2013 08:48

Men ibland händer det andra saker och ibland inga saker alls. Jag mår fortfarande illa av medicinen. Fått ökad dos till dubbla i en vecka nu och om dn vecka till 54mg. Läkaren och hela processen här är under all kritik. Tyvärr. Herr häst har ...

Av whitershadeofpale - 17 juni 2013 10:21

Mår fortfarande så jäkla illa av medicinen. Huvudvärken sedan en tid är kvar. Vanligtvis brukar den vara bättre när jag trivs. Men om jag vantrivs så säger kroppen ifrån till slut. Tyvärr. Som när jag i min ungdom jobbade på ett telemarketing företag...

Av whitershadeofpale - 16 juni 2013 12:09

Adhd medicineringen har då pågått sedan tisdag,med ett konstant illamående till följd. Lite jobbigt. Och jag tycker mig märka att jag är mer känslig i humöret. Det borde inte märkas nånting sa läkaren men å andra sidan var läkaren rätt lost. Jag sat...

Presentation


Jag skriver om mig och de mina. Inte så unikt i sig absolut inte men jag är ju just det, unik!
Skriver om att få ADHD diagnos som vuxen, om att vara mamma, kärlek, djuren, träning tankar och funderingar. Ibland mycket ibland lite.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards