Alla inlägg den 16 juni 2013

Av whitershadeofpale - 16 juni 2013 12:09

Adhd medicineringen har då pågått sedan tisdag,med ett konstant illamående till följd. Lite jobbigt. Och jag tycker mig märka att jag är mer känslig i humöret. Det borde inte märkas nånting sa läkaren men å andra sidan var läkaren rätt lost. Jag satt och väntade, väntade och väntade. I 25minuter. I receptionen var allt som det skulle, till slut gick jag runt i korridoren och letade upp drTorsten som inte hade en aning om att jag skulle komma inte en aning om vem jag var ingen aning alls. Nåväl. Jag berättade kort. Han var kort och tråkig och det fanns INGET utrymme att diskutera vilken medicin eller varför. Han var bestämd. Han trodde dessutom jag var drygt 10år yngre. Blä. Jag kände att jag hade noll och inget att säga till om min medicinering och mitt liv utan det bestämde han för och då. Punkt.

Nåväl jag provar dessa svindyra piller en tid så får vi se.

Presentation


Jag skriver om mig och de mina. Inte så unikt i sig absolut inte men jag är ju just det, unik!
Skriver om att få ADHD diagnos som vuxen, om att vara mamma, kärlek, djuren, träning tankar och funderingar. Ibland mycket ibland lite.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards