Alla inlägg den 29 juni 2013

Av whitershadeofpale - 29 juni 2013 08:48

Men ibland händer det andra saker och ibland inga saker alls.
Jag mår fortfarande illa av medicinen. Fått ökad dos till dubbla i en vecka nu och om dn vecka till 54mg.
Läkaren och hela processen här är under all kritik. Tyvärr.

Herr häst har haft kolik igen men bara lättare ca 2timmar. Avmaskad nu hoppas hoppas det hjälper annars kommer jag äga en kolikhäst. Men han är iallafall på väg mot att bli väluppfostrad men det är länge kvar. Men vi har kommit långt nu jämfört med sådär 2 månader sen. Jag är stolt. Travat bommar också! Tänkte galoppera bommar nu till veckan! Spännande och läskigt och roligt! Han kanske skulle vara snygg som dressyrhäst!? Om jag kunde sitta i ökadtrav, det kan jag inte jag studsar som ett ensamt lingon i en 10liters hink.

Tror mig ha hittat plats för honom i sommar iaf! Det är skönt!!!

I övrigt tankar som mal och far. Saknar barnen. Vill flytta. Önskar och behöver en lottovinst.

Presentation


Jag skriver om mig och de mina. Inte så unikt i sig absolut inte men jag är ju just det, unik!
Skriver om att få ADHD diagnos som vuxen, om att vara mamma, kärlek, djuren, träning tankar och funderingar. Ibland mycket ibland lite.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards