Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av whitershadeofpale - 26 augusti 2012 08:35

Hade jag önskat och trott men inte det! Har pappa här och därför också barnen en extra dag, då blir man väckt före sju. Gooomorron!!

Har ju jobbat en vecka och jag vill sova nu. Det är mycket när man ska starta upp en ny verksamhet. Jättemycket. Men det är roligt och intressant också. Lärorikt och prövande. Och svårt när det är en målgrupp jag inte är van vid alls.

Jag är iaf glad att jag faktiskt pallat att jobba. Att jag inte fått panikångest och inte så mycket "vanlig" ångest heller att jag inte fixat det. Mer speedad och uppe i varv som vanligt alltså, innan sjukskrivning och allt det. Kanske skulle vara skönt att kunna varva ner lite lättare och kanske kan jag det längre fram om jag nu har adhd och får hjälp med det. Det kan verka väldigt troligt att det är så och jag tror jag har förlikat mig med det

Presentation


Jag skriver om mig och de mina. Inte så unikt i sig absolut inte men jag är ju just det, unik!
Skriver om att få ADHD diagnos som vuxen, om att vara mamma, kärlek, djuren, träning tankar och funderingar. Ibland mycket ibland lite.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards